شرکت تعاونی خاص سحاب فرهنگیان استان کرمان

مصاحبه جناب آقای اسلامی ریاست محترم هیات مدیره شرکت سحاب

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان :

چنانچه بتوانیم با کمک مسئولین محترم مشکل آموزشی فاز 7 را از طریق تأسیس مجتمع آموزشی غیر انتفاعی سحاب در شهرک الهیه حل نمائیم هر یک از اعضاء فاز 7 از پرداخت دو میلیون تومان هزینه آموزشی معاف خواهند شد .

در تاریخ 1/3/86 جلسه هیأت مدیره سحاب با حضور جناب آقای فتحی ریاست محترم سازمان آموزش و پرورش استان کرمان در محل فاز 7 تشکیل شد در ابتدای جلسه آقای سید جواد اسلامی رئیس هیأت مدیره شرکت سحاب ضمن عرض خیر مقدم اظهار امیدواری نمود که حضور ریاست محترم سازمان در فاز 7 برای اعضای محترم این فاز منشأ خیر و برکت باشد . ایشان در ادامه چنین گفتند ” فاز 7 شامل 2000 واحد مسکونی است که 392 واحد آن از هفته آینده براساس اولویت امتیازات مکتسبه شروع به واگذاری می شود و 600 واحد آن نیز انشاء ا… در پائیز امسال تحویل خواهد شد و بقیه نیز در سال 1387 تحویل می گردد . هم اکنون کارکنان فاز 7 روزانه در دو شیفت کاری مستقل در حال فعالیت هستند که امید می رود سرعت عمل بیش از پیش افزایش یابد . تا کنون غیر از وام های دریافتی مبلغ بیست و نه میلیارد تومان از اعضاء دریافت شده و غیر از وامها سی و سه میلیارد تومان در فاز 7 هزینه گردیده که مابه التفاوت آن را خود شرکت پرداخت کرده است .

رئیس هیئت مدیره سحاب اضافه کرد مهمترین مسئله ای که هم اکنون با آن روبرو هستیم مسئله آموزش فاز 7 است که بزودی 2000 خانوار فرهنگی و 6000 خانوار غیر فرهنگی از سایر ارگانها و سازمانها در شهرک الهیه سکونت خواهند کرد و در حال حاضر این شهرک فاقد هرگونه مکان آموزشی اعم از دولتی یا غیر انتفاعی می باشد و اگر بنا باشد که اعضاء فاز  7  با هزینه خود اقدام به خریداری زمین از شهرداری و احداث مدرسه نمایند ناگزیر برای هر یک از اعضاء حداقل دو میلیون تومان هزینه خواهد داشت لذا چنانچه بتوانیم با کمک مسئولین محترم استان مشکل آموزشی فاز 7 را از طریق تأسیس مجتمع آموزشی غیر انتفاعی سحاب در شهرک الهیه حل نمائیم هر یک از اعضاء فاز 7 از پرداخت دو میلیون تومان هزینه آموزشی معاف خواهند شد و برای تحصیل فرزندان خود در این مجتمع از تخفیفهای ویژه نیز برخوردار می گردند .

→ خواندن مطلب قبلی

بازدید آقای مهندس یزدانی معاون وزیر تعاون از فعالیتهای شرکت سحاب

خواندن مطلب بعدی ←

بازدید جناب آفای رئوفی استاندار محترم از پروژه های شرکت سحاب فرهنگیان