شرکت تعاونی خاص سحاب فرهنگیان استان کرمان

بازدید آقای مهندس یزدانی معاون وزیر تعاون از فعالیتهای شرکت سحاب

     بازدید آقای مهندس یزدانی  معاون وزیر تعاون  از فعالیتهای شرکت سحاب فرهنگیان

روز پنجشنبه مورخ 13/2/86 جناب آقای مهندس یزدانی معاون وزیر تعاون از فعالیت های شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان من جمله بخش مسکن سحاب ( فاز 5 ، 6 و 7 ) ، کارخانه سحاب پانل واقع در شهرک صنعتی خضراء شماره 2 ، کارخانه نان ماشینی شهید باهنر کرمان تولید کننده محصولات نوببا و فروشگاه بزرگ معلم دیدن کردند ، در طی بازدید نظر ایشان را درخصوص شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان جویا شدیم .

وی گفت : تعاونی با تعریف تئوریک زیاد داریم منتها در اینجا علاقمند شدیم و دیدیم که چطور یک تعاونی می تواند از مفهوم تئوریک خود فراتر رود . سحاب همانند فلسفه تعاون عمل کرده و انصافا” هم خوب کار کرده و به لحاظ اجرایی جزو تعاونی های موفق و نمونه است که خیرش به جامعه فرهنگیان منطقه رسیده است .

وی درخصوص رمز و راز موفقیت یک تعاونی اظهار داشت : از جمله رمز و راز موفقیت یک تعاونی این است که اجازه ندهد مسائل حاشیه ای وارد حوزه سرپرستی اش شود و باید مدیران کارآفرین خوب جذب کند و اجازه ندهد که مقامات بیرون از تعاونی  (از دولتی و یا غیر دولتی) تعاونی را دچار آفت کنند .

یک تعاونی وقتی می تواند به هدفش برسد که عضوش احساس کند از جهات متفاوت چه درخصوص مسکن ، رفاه و غیره می تواند خدمات قابل ملاحظه ای دریافت کند و در نتیجه درآمدش افزایش می یابد ، قدرت خریدش بیشتر می شود و . . .

مهندس یزدانی در حین بازدید از فروشگاه بزرگ معلم چنین گفت : کاملا” مشخص است که فروشگاه تنوع کالای خیلی خوبی دارد و فضای مربوطه نیز برای عرضه کالا خوب طراحی شده است . من اینجا را از فروشگاههای سپه تهران بهتر دیدم .

→ خواندن مطلب قبلی

اظهار نظر آقای دکتر عباسی وزیر تعاون در مورد شرکت سحاب فرهنگیان

خواندن مطلب بعدی ←

مصاحبه جناب آقای اسلامی ریاست محترم هیات مدیره شرکت سحاب