شرکت تعاونی خاص سحاب فرهنگیان استان کرمان

شرح مصاحبه جناب آقای مهندس کردی ( شهردار منطقه 2) مورخ 27/8/85

س) توان فنی و مهندسی مجموعه فاز 7 شرکت سحاب را چگونه ارزیابی می کنید ؟
ج) بسم ا… الرحمن الرحیم
با توجه به نشستها و بازدید های مختلفی که در ارتباط با فاز 7 شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان داشته ایم و بنا به بررسی های به عمل آمده نسبت به سایر شرکتها از توان فنی و مهندسی بسیار خوبی برخوردار است.
س) نقطه نظرتان نسبت به موقعیت جغرافیایی فاز 7 در شهر کرمان چیست؟ و موقعیت پروژه را در ارتباط با دسترسی به شهر چگونه ارزیابی می کنید؟
ج) فاز 7 شرکت سحاب که دقیقا در وسط اراضی کاظم آباد قرار گرفته است از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار است و دسترسی آن به جاده تهران و بلوار جمهوری اسلامی بسیار راحت است ، از ویژگی دیگر این مکان ، وجود یک خیابان 30 متری است که از میان فاز 7 عبور کرده  و این خود به انتقال ترافیک کمک خواهد کرد.
در مورد سرویس دهی ( اتوبوس -مترو ) و ایستگاه های مربوطه ، مشاور طرح تفضیلی شهرداری ، 5 حیطه را در آن محدوده مشخص کرده است که انشاء الله هر کدام که مصوب شود در مراحل بعدی اجرا خواهد شد.
س) در ادامه اگر صحبت خاصی دارید بفرمائید؟
ج) به معلمین استان کرمان تبریک عرض می کنیم که با همت بلند خود چنین شرکت خوب و قدری را بر پا کرده اند که می تواند د رسطح استان و کشور فعال باشد و قشر زحمتکشی چون معلمان را از نظر خانه دار شدن به یک سطح بسیار خوبی ارتقاء دهد.

 

→ خواندن مطلب قبلی

تشکیل مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت اول

خواندن مطلب بعدی ←

بازدید وزیر تعاون کشور سری لانکا و هیأ ت همراهشان از فعالیتهای شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان استان کرمان