شرکت تعاونی خاص سحاب فرهنگیان استان کرمان

مصاحبه جناب آقای سید جواد اسلامی رئیس جدید هیأت مدیره سحاب فرهنگیان

به نام خدا

در پی استعفای آقای احمد بابائی آقای سید جواد اسلامی بعنوان رئیس جدید هیأت مدیره شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان معرفی شد ، طی نشستی نظر ایشان را در رابطه با روند کار شرکت و سیاست آتی آن جویا شدیم .

بسم ا… الرحمن الرحیم

ان ا… یأمرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها و اذا حکمتم بین الناس ان تحکموا بالعدل

با عرض سلام و ادب و احترام حضور شما و تمامی همکاران ارجمند و تشکر از حسن اعتماد اعضای محترم شرکت سحاب و اعضای معزز هیأت مدیره آن شرکت و قدردانی از تمامی عزیزانی که با نیت خیر در این شرکت خدمت نموده اند .

خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که توفیق خدمت به همکاران محترم را به این بنده حقیر کرامت فرمود و اینجانب به دعای خیر و راهنمایی همه عزیزان محتاج می باشم و پیشنهادات و انتقادات سازنده را به دیده منت می پذیرم .

سعی ما انشاء ا… بر این خواهد بود که به عنوان خدمتگزاری کوچک در کمال صداقت ، شفاف سازی نموده و امانتی را که به ما سپرده شده است به شایسته ترین وجه در راه خدمت رسانی به صاحبان اصلی آن بکار گیریم .

اولویت اول کار ما پیگیری مداوم فاز 7 است که تا اتمام کار و حصول نتیجه کامل و تحویل کلیه آپارتمانها به شرح زیر ادامه خواهد یافت : 392 واحد مرحله اول ( گروه 24 ماهه ) از نظر ساختمانی تقریبا” خاتمه یافته و پیگیر انشعاب برق و . . . هستیم دو  مرحله دیگر نیز همانطور که عرض کردم انشاء ا… بزودی تحویل خواهد شد .

به موازات کار در گروه 24 ماهه ، فعالیت در گروههای 30 ، 36 و 42 ماهه نیز در حال انجام است .

در این رابطه ذکر نکات زیر حائز اهمیت است :

1- از جمله اصلی ترین عوامل تأخیر در اتمام پروژه فاز 7 یکی تأخیر در پرداخت وام و دیگری تأخیر تعداد نسبتا” زیادی از اعضای محترم در پرداخت به موقع تعهدات خودشان می باشد به گونه ای که تا تاریخ 15/12/85 جمع پرداختی این همکاران محترم بالغ بر شش میلیارد تومان کمتر از مبلغ اعلام شده از سوی شرکت بوده است و با توجه به تورم در بخش مصالح ساختمانی قیمت تمام شده آپارتمانها در اثر این تأخیر ها سیر صعودی را طی نموده است .

2- نحوه امتیاز بندی : آن عده از عزیزانی که پرداختهای خود را به موقع انجام داده اند به نسبت مدت زمان سپرده پولشان و مبلغ پرداختی در هر نوبت امتیازبندی می شوند و بر همان اساس در اولویت انتخاب آپارتمان مورد نظرشان قرار می گیرند .

3- در صورت تأخیر در پرداختها اعضاء محترم دچار مشکل گردیده و تورم ناشی از آن نصیب همکاران عزیز می شود

لذا بار دیگر مؤکدا” توصیه می نمایم که همکاران محترم به هر میزان که مقدورشان است میزان پرداختی خودشان را افزایش دهند تا مشمول تأخیر و تورم ناشی از آن نگردند . مضافا” اینکه در صورت رسیدن نقدینگی به حد نصاب لازم می توان در فصول بهار و تابستان فعالیت ساخت و ساز را در دو شیفت جداگانه انجام داد که نتیجه آن تورم کمتر و سرعت عمل بیشتر خواهد بود .

اولویت دوم : تقویت هر چه بیشتر واحدهای دیگر شرکت سحاب است که انشاء ا… در صدد هستیم با تمهیداتی که اندیشیده ایم بتوانیم هر سال منافع حاصله را مستقیما” به حساب باور مداران سحاب واریز نمائیم .

اولویت سوم : انجام فعالیتهایی است که کل اعضاء محترم شرکت سحاب بتوانند از آن بهره مند شوند زیرا اعضاء فاز 7 فقط هفت درصد از کل اعضاء این شرکت را تشکیل می دهند و باید اقدامات اساسی برای 93 درصد دیگر نیز انجام داد که از جمله یکی از این اقدامات می توان به پیگیری جهت تکمیل ساختمان نیمه تمام زائر سرای فرهنگیان نزدیک حرم مطهر امام رضا ( ع ) اشاره کرد همچنین طرحها و برنامه های دیگری نیز وجود دارد که انشاء ا… پس از بررسیهای لازم و تصویب در هیأت مدیره به عرض همگان خواهد رسید .

سید جواد اسلامی

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان

→ خواندن مطلب قبلی

آگهی دعوت از اعضای شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان استان کرمان در روز چهارشنبه مورخ 19/2/86

خواندن مطلب بعدی ←

تشکیل جلسه گردهمایی نمایندگان سحاب مورخ 16/2/86