شرکت تعاونی خاص سحاب فرهنگیان استان کرمان

مصاحبه جناب آقای تراز عضو هیأت مدیره شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان

بسمه تعالی

مشروح مصاحبه جناب اقای تراز عضو هیئت مد یره شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان

س) در حال حاضر عملکرد شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان را چگونه ارزیابی می کنید؟

ج) قبل از اینکه جزو هیئت مدیره سحاب شوم اطلاعات پراکنده ای از عملکرد شرکت سحاب داشتم

، اما الان که حدود دو ماه در هیئت مد یره هستم و در پی بازدید ها و نشستهایی که داشته ایم در جریان مسائل قرار گرفته ایم . باید اعتراف کنم که کار را به این عظمت و بزرگی تصور نمی کردم . کار بسیار عظیمی انجام شده و در قبال این بزرگی قطعا یک سری معایب و اشکالاتی است که در صدد برطرف کردن آنها هستیم . ما تلاش خواهیم کرد که کار را به همان صورت جلو ببریم و هدف ما این است که انشاء الله به لطف خداوند همان مسیر و راه ادامه پیدا کند.

س) برخی از اعضاء به قیمت اعلام شده فاز 7 معترض هستند نظر شما چیست ؟

ج) ساختمانهای اطراف فاز 7 را بررسی کردیم و در این مورد تحقیق و پرس و جوی فراوان کردیم باید بگویم که شرایط جامعه ما شرایط خاصی است به این معنی که در خیلی از مسائل ثبات ندارد به عنوان مثال در قیمت آهن ، سیمان ، مصالح ساخت و ساز و … به هیچ وجه ثباتی نیست . بنابراین زمان بندی و قیمت گذاری برای ساخت 2000 واحد مسکونی کارساده ای نیست . مسلما با وجود تلاشهایی که برای برنامه ریزی این پروژه عظیم صورت گرفته از شروع پروژه تا انتها که تحویل داده می شود تفاوتهایی است که بدون شک در کشور ما طبیعی است .

س) نقاط قوت و ضعف سحاب را در چه معیار و اهدافی می بینید ؟

ج) مشکل مرد م ما مخصوصا طبقه فرهنگی در حال حاضر مسئله مسکن است . حال برای رفع این مشکل در شرکت سحاب هر چند در بعد محدودی کار خوبی انجام شده است و تا آنجایی که من در جریان هستم هر کسی از هر جای کشور عزیزمان ایران و یا کشورهای دیگر برای بازدید آمده اند به این موضوع معترف بوده اند و عظمت و بزرگی این کار را تایید کرده اند و ما امیدواریم با رضایت همکاران فرهنگی به اتمام برسد  و انشاء الله بتوانیم تجربیاتی که در این خصوص کسب شده را در فاز 8 به نحو احسن اعمال کنیم.

س) با توجه به سوال قبل اگر نقاط ضعفی می بینید مطرح کنید ؟

تصور انسان وقتی که وارد عمل می شود تا وقتی که خارج از عمل قرار گرفته زمین تا آسمان فرق میکند ما ادعا نداریم که می توانیم معجزه کنیم و فاز 7 را سریع تحویل اعضاء دهیم بلکه می گوییم کار باید آرام پیش برود تا به نتیجه برسد.

س) آیا برنامه خاصی برای بهتر شدن عملکرد شرکت سحاب دارید ؟

ج) در صدد رفع نارضایتی ها و مشکلات هستیم و امیدواریم که اگر خدا بخواهد بعد از اتمام برنامه فاز 7 یک شفاف سازی کامل در مورد سرمایه ، سود و سهام انجام شود تا هر گونه نگرانی از اعضاء رفع شود . من اعتقاد دارم هر حقی به هر میزانی باید داده ه شود و امیدواریم که برنامه سهام سحاب را به بازار بورس منتقل کنیم که همکاران ما خیلی راحت بتوانند از سهامشان استفاده کنند

س) به نظر شما شرکت سحاب تا چه اندازه توانسته به اهدافش د ست پیدا کند؟

ج) من اشاره کردم به فاز 7 و تاخیر در تعهدات ، همکاران از این تاخیرات ناراضی هستند . حالا تا زمانی که وارد گود نشویم و کاملا با مسائل در گیر نشویم نمی توانیم درست قضاوت کنیم تا کسی درگیر بنا، کارگر، پیمانکار، خرید مصالح و وام نشود نمی تواند کار به این عظمت را قضاوت کند.

س) در خاتمه اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید؟

ما از بد حادثه به سحاب آمده ایم ، که این خود پیامدی جز استرس ، غم و احساس مسئولیت ندارد ما باید از رایی که همکاران به ما داده اند صیانت کنیم و نگرانیم که وظیفه مان را انجام ندهیم همکاران باید بدانند اگر به فردی رای دادند ، تاج پادشاهی بر سرش نگذاشته اند بلکه دریای مسئولیت بر دوشش گداشته اند و حال به حرمت اعتمادی که به ماشده است از خداوند خواسته ایم که بتوانیم کاری انجام دهیم و رضایت فرهنگیان را بدست آوریم.

َ

→ خواندن مطلب قبلی

مصاحبه جناب آقای احمد بابایی رئیس هیأت مدیره شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان

خواندن مطلب بعدی ←

نصب و راه اندازی ماشین آلات روکش شکلات در کارخانه نان ماشینی