شرکت تعاونی خاص سحاب فرهنگیان استان کرمان

انتخاب 392 واحدمسکونی از پروژه عظیم فاز 7

باسمه تعالی

انتخاب 392 واحد از مجموعه 2000  واحدی شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان

تعداد 392 واحد از مجموعه 2000 واحدی شرکت تعاونی سحاب فرهنگیان واقع در شهرک الهیه در میان شادی و شعف اعضاء محترم و با حضور رئیس هیات مدیره آقای اسلامی و مدیر عامل شرکت  آقای مهندس یوسفی انتخاب واحد شد .

در این مرحله از انتخاب واحد فاز 7؛  اعضاء محترم سحاب پس از توضیحات کامل در خصوص شرایط و چگونگی ساخت و ساز مجموعه که توسط میر عامل شرکت بیان گردید در جریان کلیه امور قرار گرفته و با در دست داشتن نقشه سایت ، موقعیت و جدول مشخصات کامل واحدها به ترتیب اولویت واحد های مورد نظر خود را انتخاب کردند

لازم بذکر است که کلیه این واحدها دارای انباری و پارکینگ اختصاصی بوده و هر بلوک دارای یک لابی و 2 دستگاه آسانسور(با ظرفیت 8 نفر ) می باشد . همچنین کلیه دیوارها از نوع تری دی وال و سقفها  بصور ت کمپوزیت اجراء گردیده و کلیه ستونهای اجرا شده در این بنای عظیم شمع کوبی شده اند ,

ضمنا بلوکهای موجود در این پروژه عظیم  به صورت محله – محله و ترکیبی از بلوکهای تاره ای و مستطیلی است و هر محله ازفضای سبز مربوط به خود را داراست که در نوع خود کم نظیر و یا بهتر بگوئیم بی نظیراست. فاضلاب هم بصورت سپتیک و چاه جذبی و هم بصورت  فاضلاب شهری اجرا گردیده ،همچنین آب کلیه بلوکها از طریق پمپ خانه با فشار متناسب و با ذخیره کافی تامین می گردد.

برق آسانسورها و راهروها علاوه بر برق شهری به سیستم برق اضطراری (اتاق ژنراتورها ) وصل ومجهز گردیده که در زمان قطع برق این بخشها دچار مشکل نخواهند شد.

از ویژگیهای دیگر این پروژه عظیم این است که کلیه سقفهای کاذب با نوع کناف پوشش داد ه شده است.

امید است که انشاء الله هر چه سریعتر مابقی واحدها تحویل اعضاء محترم گردد و با خانواده محترم خود سالهای سال زندگی را به دور از هرگونه دغدغه و نگرانی بگذرانند و ایام به کام باشد.

→ خواندن مطلب قبلی

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت اول) تیرماه 86

خواندن مطلب بعدی ←

بازدید هیآت مالزیایی از فروشگاه بزرگ معلم و صندوق قزض الحسنه اکرام فرهنگیان